http://www.transporttm.pl/news/721/17/Ekoenergetyka-z-kontraktem-ramowym-dla-RATP-Paryz
Odwiedź także:VANZABUDOWCY

Autobusy

Ekoenergetyka z kontraktem ramowym dla RATP Paryż

13-06-2022

Ekoenergetyka-Polska S.A. podpisała kolejną umowę ramową na szybkie ładowarki autobusów elektrycznych z publicznym przewoźnikiem ze stolicy Francji Regie Autonome des Transports Parisiens.



RATP zamierza stworzyć w regionie Paryża całkowicie zeroemisyjną flotę autobusów do 2025. Realizacja tego celu wymaga przekształcenia połowy zajezdni autobusowych i wyposażenia ich w najnowocześniejsze systemy ładowania. W ramach nowego kontraktu polska spółka technologiczna zrealizuje dostawy infrastruktury ładowarkowej o łącznej wartości do 172 mln zł. Pierwsze zamówienie opiewa na 349 stacji ładowania.

Ekoenergetyka jest jednym z głównych dostawców systemów szybkiego ładowania dla paryskiego przewoźnika już od 2018 r. Dostarczono wtedy 96 ładowarek o mocy 60 i 100 kW. Kolejne zamówienie dotyczyło 274 urządzeń o mocy 90 kW w różnych układach: zarówno ze zwykłym przewodem CCS Combo, jak z rozwiązaniami umożliwiającymi podłączenie zasilania w bardzo ciasnej przestrzeni, np. z podsufitowymi zwijakami. „Kontynuacja współpracy z RATP jest dla nas najlepszym potwierdzeniem jakości produktów, usług i relacji biznesowych. Nasza infrastruktura ładowania jest zgodna z wymaganiami trzeciego co do wielkości operatora komunikacji miejskiej na świecie, co również świadczy o globalnym potencjale spółki. Gratuluję skali i systematycznej realizacji całego przedsięwzięcia, jakiego podjęło się RATP i liczę, że nasze rozwiązania w większości zasilą zeroemisyjną komunikację miejską Paryża” - powiedział Bartosz Kubik, współzałożyciel i Prezes Zarządu Ekoenergetyki.

Ekoenergetyka-Polska S.A. od ponad 12 lat wprowadza innowacyjne rozwiązania dla elektromobilności i jest czołowym producentem infrastruktury ładowania wysokiej mocy w Europie. Dostarcza systemy szybkiego ładowania autobusów miejskich do większości stolic europejskich. Wdraża również urządzenia dla transportu długodystansowego, które zapewnią pełne naładowanie baterii w czasie 45-minutowej pauzy obowiązującej kierowców ciężarówek i autokarów.