Pojazdy ciężarowe
Nowa generacja DAF XF, XG i XG+

Nowe samochody mają kabinę wydłużoną do przodu o 160 mm, co zdecydowanie wpływa na obie te cechy. Kabiny XG i XG+ tworzą nowy segment rynku: dłuższe o 330 mm z tyłu, zapewniają niezrównaną przestrzeń i komfort kierowcy. Pozycja za kierownicą, przestronność wnętrza, komfort spania, dopasowania i wykończenie są na najwyższym poziomie. Zakresy regulacji siedzeń i kolumny kierownicy są dotąd niespotykane, a fotele kierowcy i pasażera można obracać do pozycji wypoczynkowej.
Tablica rozdzielcza obejmuje cyfrowy panel przyrządów, który można dostosować do preferencji kierowcy. Dostępny jest drugi ekran dotykowy do obsługi systemu nawigacyjnego i informacyjno-rozrywkowego. Wszystkie funkcje związane z jazdą są obsługiwane z kierownicy, a pomocnicze za pomocą przełączników logicznie umieszczonych w zasięgu ręki kierowcy. Nowe kabiny mają dużą przednią szybę i boczne okna z bardzo niskimi dolnymi krawędziami, co zapewnia doskonałą widoczność bezpośrednią. Opcjonalnie jest dostępne okno drzwiowe, które w połączeniu ze składanym fotelem pasażera stwarza widok na pieszych i rowerzystów obok ciężarówki.
Konstrukcja kabiny została wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości, a we wnętrzu zastosowano wysokiej jakości, miękkie w dotyku materiały i skórę. Całe oświetlenie jest LED-owe.
Nowa generacja ciężarówek DAF osiąga do 10% wyższą wydajność paliwową. Tak znaczącą redukcję osiągnięto dzięki zastosowaniu najnowszych metod obliczeniowych do aerodynamicznego ukształtowania kabiny, która ma duże promienie zaokrągleń krawędzi i przedniej szyby, uszczelnione połączenia, w opcji cyfrowe kamery zamiast lusterek oraz zoptymalizowany przepływ powietrza pod spodem.
Wydajność pojazdu poprawiają nowe silniki PACCAR MX-11 i MX-13, inteligentne systemy oczyszczania spalin, mała masa własna, standardowa automatyczna skrzynia biegów TraXon i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy. System zarządzania flotą DAF Connect zapewnia m.in. bezprzewodową aktualizację oprogramowania. Okresy międzyobsługowe wydłużono do 200 tys. km (lub raz w roku).
Nowa linia DAF została dostosowana do biopaliw i odnawialnych e-paliw w celu dekarbonizacji transportu drogowego, a ciężarówki są gotową platformą dla przyszłych bezemisyjnych układów napędowych.
Nowe modele DAF XF, XG i XG+ oferują najwyższą jakość, o 10% mniejsze zużycie paliwa, pełny zestaw pasywnych i aktywnych funkcji bezpieczeństwa oraz nowy poziom luksusu w samochodach ciężarowych.