http://www.transporttm.pl/news/579/20/Goodyear-Drive-Over-Reader-z-nagrodami

Warsztat i opony

Goodyear Drive-Over-Reader z nagrodami

03-01-2020

Goodyear wprowadza czytnik najazdowy do szybkiej diagnostyki opon jako część programu Goodyear Total Mobility dla flot, obejmującego ogumienie premium, proaktywne zarządzanie i ogólnoeuropejską sieć serwisową. Jego znaczenie dla branży podkreślają międzynarodowe nagrody, m.in. IoMobility w kategorii Mobility Innovation od #Innovability.



Doroczne włoskie odznaczenie IoMobility Awards jest wręczane firmom i produktom w dziedzinie inteligentnej mobilności. Niezależni eksperci uznali czytnik najazdowy Goodyear Drive-Over-Reader za wiodącą innowację, urządzenie zdobyło 1. miejsce w ocenie jury złożonego z ponad 20 ekspertów z branży transportowej.

Kolejną nagrodę Goodyear otrzymał kolejną podczas 23. kongresu Geluid, Trillingen en Luchtkwaliteit Congres. To jedno z największych wydarzeń poświęconych zagadnieniom dźwięku, drgań i jakości powietrza w krajach Beneluksu. Komisja sędziowska uznała czytnik najazdowy Goodyear za najlepsze zintegrowane rozwiązanie o największym potencjale poprawy jakości środowiska życia. W wyborze wzięto pod uwagę jakość powietrza, hałas, redukcję emisji CO2, efektywność energetyczną i bezpieczeństwo ruchu drogowego.

W marcu ub.r. niemiecki magazyn autobusowy Busplaner przyznał czytnikowi nagrodę International Sustainability Awards 2019 w kategorii „Zarządzanie oponami”. Wyróżnienie jest wyrazem uznania dla innowacyjnych produktów i usług, które przynoszą korzyści dla środowiska i chronią zasoby związane z przemysłem autobusowym.

Czytnik najazdowy, zamontowany w podłożu, mierzy ciśnienie w oponach, głębokość bieżnika, obciążenie osi i całkowitą masę pojazdu. Za każdym razem, gdy pojazd wraca na plac i przejeżdża przez czytnik, w ciągu kilku sekund manager floty otrzymuje wszystkie kluczowe parametry. Rozwiązanie opracowano z myślą o zmniejszeniu śladu węglowego i całkowitego kosztu posiadania przez obniżenie zużycia paliwa spowodowanego niewłaściwym ciśnieniem, liczby awarii opon, częstotliwości ich wymiany i kosztów obsługi, a także kar związanych z przeciążeniem i opóźnieniami w dostawach.