Warsztat i opony
Goodyear TruckForce działa szybko

Przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową Goodyear TruckForce jest bardzo krótki. Analiza danych zgromadzonych od początku 2018 r. wykazała, że od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii do ponownego włączenia się pojazdu ciężarowego do ruchu nie mija nawet 2,5 h. Wynik ten dotyczy całej Europy.
Od początku 2018 r. sieć TruckForce pomogła w ponad 4,5 tys. zdarzeń drogowych. Średni czas udzielenia wsparcia, licząc od otrzymania zgłoszenia do wykonania zadania, wyniósł 147 minut. Wynik ten dotyczy także tych krajów w Europie, w których duże niezamieszkane obszary zwiększają odległość do najbliższego punktu pomocy. Sieć Goodyear TruckForce obejmuje ponad 2 tys. dostawców usług w 28 europejskich krajach. Każdy punkt TruckForce ma niezbędne wyposażenie i wyszkolonych pracowników do rozwiązywania wszelkich problemów związanych z ogumieniem.
Goodyear dostarcza najszerszy zakres dedykowanych usług w branży, w skład których wchodzi, poza siecią serwisów TruckForce, pomoc drogowa ServiceLine24h oraz internetowy system zarządzania ogumieniem we flocie FleetOnlineSolutions. Firma oferuje również specjalną stronę https://serviceline.24assist.eu, która ułatwia zainteresowanym kontakt z centrum obsługi ServiceLine24h. Dzięki najnowszej aplikacji e-Tech, współpracującej z platformą https://serviceline.24assist.eu, udało się udoskonalić obsługę ServiceLine24h przez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. Aplikacja ta umożliwi również operatorowi pojazdu śledzenie na bieżąco postępu pomocy drogowej, świadczonej za pośrednictwem ServiceLine24h.
Jeżeli pojazd wymaga pomocy przy drodze, np. z powodu przebicia opony, kierowca łączy się z czynnym przez całą dobę centrum obsługi Goodyear ServiceLine24h, które wysyła najbliższy mobilny serwis ogumienia.