http://www.transporttm.pl/news/423/20/Wuerth-Polska-otwiera-drzwi-i-sklepy

Warsztat i opony

Würth Polska otwiera drzwi i sklepy

09-05-2018

Würth Polska zorganizowała 17 kwietnia dzień otwarty w swoim największym sklepie w Polsce, w Warszawie na ul. Puławskiej, inaugurując zarazem jego działanie. To wydarzenie rozpoczęło cykl spotkań z klientami w kolejnych sklepach.



 

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 28 lat. Ta nowoczesna firma zatrudnia ponad 610 pracowników, z czego 440 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 5 dywizji: Auto, Cargo, Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska ma 27 sklepów stacjonarnych i rozbudowany sklep internetowy. Centrala firmy i centrum logistyczne o powierzchni ponad 5 tys. m2 znajdują się w Warszawie. Produkty firmy są dostępne wyłącznie dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.

„Blisko. Bliżej. Würth!” to hasło, które przyświeca rozwojowi firmy globalnie i w Polsce, a także podkreśla jej dbałość o dostępność niezależnie od miejsca pracy klienta. Zgodnie z nim firma jest zaangażowana w sprzedaż internetową i równolegle rozwija sieć sklepów stacjonarnych. Chętnie organizuje również dni otwarte dla obecnych i potencjalnych klientów. „Dni otwarte w naszych sklepach są doskonałą okazją dla każdego profesjonalisty, z takich branż jak budowlano-montażowa, metalowa, motoryzacyjna czy meblowa, do zapoznania się z szerokim asortymentem i nowościami Würth Polska. Podczas wydarzenia każdy odwiedzający może wziąć udział w licznych szkoleniach i prezentacjach. Dzień otwarty stanowi również dobry moment na rozmowę z naszymi ekspertami” – informuje Michał Osipiak, Specjalista ds. Marketingu Sklepów Würth Polska.

Podczas wydarzenia przedstawiono nowości z oferty Würth Polska, m.in. drabiny i rusztowania przejezdne, piły Samurai, które umożliwiają cięcie różnych materiałów czy akcesoria meblowe, szuflady i prowadnice. Zaprezentowano również gamę wkrętów Premium do drewna. Entuzjaści motoryzacji mogli poznać tajniki autodetailingu, prawidłowego serwisu i czyszczenia klimatyzacji samochodowej oraz dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować powierzchnię do lakierowania za pomocą produktów Würth.

Pokazywano także systemy naprawy gwintów za pomocą tulei Time sert i sprężynek gwintowych oraz techniki nitowania. Odwiedzający mogli również poznać zasady instalacji okien zgodnie z wytycznymi zasady ciepłego montażu. Eksperci Würth Polska zaprezentowali i porównali kleje montażowe, pokazując ich możliwości.

W każdym sklepie na klientów czekają liczne promocje, pokazy produktowe i bezpłatne szkolenia. Dodatkowo, każdy zakup będzie premiowany atrakcyjnymi nagrodami. Cykl trwa do czerwca i obejmuje początkowo 17 sklepów, ale jesienią zacznie się kolejna tura, obejmująca następne placówki, w tym te, które zostaną otwarte przy tej okazji.

Cykl dni otwartych rozpoczęło oficjalne otwarcie największego sklepu Würth w Polsce, na ul. Puławskiej w Warszawie.

Punktem ciężkości oferty działu Auto jest obecnie autodetailing, nabierający znaczenia w miarę wzrostu importu samochodów używanych i dbałości o ich wygląd.