http://www.transporttm.pl/news/293/20/Continental-wybral-najlepsze-serwisy-oponiarskie-2016-r

Warsztat i opony

Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.

10-07-2017
Continental po raz 7. nagrodził najlepsze polskie serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.

.
.
Ranking jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci i w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami. Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standardem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia: „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w ub. roku.
W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360° otrzymało 5 najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce :
  • Pneumaster z Brzezia w regionie południowo-wschodnim,
  • Active z Gdańska w regionie północno-wschodnim,
  • JMK z Poznania w regionie północno-zachodnim,
  • Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo-zachodnim, po raz drugi z rzędu,
  • Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz 3 z rzędu.
Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360° i profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów Korzonek z Radzionkowa w regionie południowo-wschodnim, Elear z Gorzowa Wielkopolskiego w regionie północno-zachodnim, Gumiland z Lubina w regionie południowo-zachodnim i Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym. Nagrodę „Debiut Roku” przyznano firmom ArtMech z Krzewentu, w regionie północno-wschodnim, i Best Drive Mrotek z Piły w regionie północno-zachodnim.
„Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360° wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług” – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.
Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach w Europie, która gwarantuje profesjonalną obsługę flot pojazdów ciężarowych. Wszystkie serwisy zrzeszone w Conti360° świadczą usługi w oparciu o 5 modułów, dzięki którym floty mogą dopasować ofertę do specyfiki działalności. ContiFitmentService obejmuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, a ContiCasingManagement umożliwia zarządzanie zużytymi oponami.
W ramach ContiBreakdownService jest zapewniona obsługa i pomoc w przypadku awarii na trasie, ContiFleetReporting to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności.