http://www.transporttm.pl/news/277/18/Probowali-probowali-az-kupili

Ciężarówki

Próbowali, próbowali, aż kupili!

15-05-2017

W marcu LINK powiększył flotę o 50 nowych Stralisów. Był to rezultat znakomitego wyniku testu ciągnika IVECO Stralis, który wykazał o 11% niższe zużycie paliwa w porównaniu z poprzednim modelem.



.

Współpraca LINK i IVECO Poland rozpoczęła się w 2007 roku, gdy do firmy trafiły pierwsze testowe Stralisy. Szybko zyskały uznanie i podjęto decyzję o ich zakupie. Od tego czasu pojazdy IVECO są stale obecne w firmie LINK. Od maja ub. roku przedpremierowy model Nowego Stralisa był testowany przez 3 miesiące głównie na trasach: Łódź – Holandia – Łódź i Łódź – Wielka Brytania – Łódź. Łącznie pokonał ok. 30 tys. km ze średnim obciążeniem zestawu wynoszącym 11,7 t. Średnie zużycie paliwa wyniosło 23,52 l/100 km. Dla porównania, 50 Stralisów MY2013 Euro VI we flocie LINK w analogicznym czasie i zbliżonym obciążeniem osiągnęło średnie zużycie paliwa 27,3 l/100 km. Nowy model okazał się o 11% lepszy niż poprzednik.

Dobre wyniki testu wpłynęły na zamówienie kolejnych 50 ciągników IVECO. Wszystkie pojazdy zostały przygotowane do wydania przez autoryzowanego dealera Uni-Truck oddział w Warszawie. Pojazdy są objęte pakietem serwisowym 3XL, obejmującym przeglądy okresowe, naprawy wszystkich układów pojazdu i wymianę elementów zużywających się. W ramach TCO2 LIVE IVECO zaoferowało także kompletny pakiet usług konsultingowych w zakresie zużycia paliwa. Dodatkowo kierowcy LINK zostali przeszkoleni przez Trenerów Akademii Jazdy IVECO w celu zapoznania się z nowymi funkcjami pojazdu i zasadami ekonomicznej jazdy.

Ciągniki siodłowe IVECO Stralis AS440S46T/FP-LT dla LINK zostały wyposażone w 11-litrowe 6-cylindrowe silniki o mocy 460 KM (338 kW) i maksymalnym momencie obrotowym 2150 Nm w zakresie 925-1500 obr./min. Unikalna technologia HI-SCR pozwala osiągnąć normę czystości spalin Euro VI wyłącznie za pomocą układu selektywnej redukcji katalitycznej, ograniczając do minimum koszty obsługi technicznej.

W samochodach zamontowano nowe zautomatyzowane skrzynie HiTronix, z możliwością wyboru zmiany biegów w trybie sekwencyjnym lub w pełni zautomatyzowanym oraz funkcją uwolnienia pojazdu w grząskim terenie. Na uwagę zasługuje komfortowe wyposażenie wnętrza kabiny, gdzie oprócz klimatyzacji, przyciemnianych szyb, pneumatycznego fotela kierowcy i pasażera, lodówki, 2 leżanek znajduje się także duży rozkładany stolik.

Link, firma ze 100-% polskim kapitałem, ma w swojej flocie ponad 400 samochodów ciężarowych.

 

5/2017

SDR 2016

FILM

 

 

 

 

 

Wydawnictwo: AUTO Technika Motoryzacyjna
Odwiedź także: Van Ekstra