http://www.transporttm.pl/news/267/18/Renault-Trucks-C8x4-Tridem-dla-firmy-betoniarskiej-BML

Ciężarówki

Renault Trucks C8x4 Tridem dla firmy betoniarskiej BML

29-03-2017
Betoniarze wybierają podwozia tridemowe? Żadna nowość, u nas też jeżdżą, ale posłuchać przyjemnie. Pod koniec lutego dyrektor lyońskiej firmy BML (Béton des Monts du Lyonnais) Philippe Ville odebrał kluczyki do jeszcze jednego Renault Trucks C8x4 Tridem przeznaczonego pod betonomieszalnik.

.

.

C8x4 Tridem ma krótki rozstaw osi 3200 mm i 4. oś kierowaną, która zmniejsza promień skrętu o 900 mm, do wartości mniejszej o 10% w porównaniu do klasycznych pojazdów 8x4. Można powiedzieć, że zyskuje się manewrowość za poziomie podwozia 6x4, wożąc mieszalnik 9 m3 jak każda 4-osiówka. Zwrotność była ważna dla klienta ze względu na projekt, w jakim uczestniczy: to budowa parkingu samochodowego Saint-Antoine w Lyonie.

C8x4 Tridem ma zawieszenie pneumatyczne, co ułatwia kierowcom obsługę, mogą ustawić położenie mieszalnika względem kosza pompy. Jeśli pojazd nie jest załadowany, tylna oś kierowana i podnoszona umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa i opon, a gdy jest obciążony można nią regulować przyczepność kół napędzanych.

BML ma flotę 200 samochodów ciężarowych, w których skład wchodzą głównie pojazdy Renault Trucks. „Jesteśmy wierni tej marce od lat. Doceniamy jakość pojazdów i wygodę nowych kabin. Obecność lokalnej sieci i jakość usług posprzedażowych są równie ważnymi kryteriami naszego wyboru. To logiczny wybór, biorąc pod uwagę, że firma Renault Trucks również ma swoją siedzibę w regionie Lyonu” - ocenia Philippe Ville.

Na każdej osi tridemowego betonomieszalnika BML błyszczą koła aluminiowe. Duża ładowność i zwrotność zarazem umożliwiają dostarczanie betonu tam, gdzie trudno byłoby wjechać klasycznym pojazdem 4-osiowym.

6/2017

SDR 2016

FILM

 

 

 

 

 

Wydawnictwo: AUTO Technika Motoryzacyjna
Odwiedź także: Van Ekstra