http://www.transporttm.pl/news/202/18/PHU-DUDI-stawia-na-niezawodnosc

Ciężarówki

PHU DUDI stawia na niezawodność

14-04-2016
Kolejne 4 ciągniki siodłowe T460 dołączyły do floty PHU DUDI 29 marca. „Tetki” w barwach DUDI mają kabiny sypialne z podwyższonym dachem, 11-litrowe silniki o mocy 460 KM i zbiorniki na 1150 l paliwa.

PHU DUDI działa od 7 lat, wcześniej jej właściciel Rafał Dudkowski zajmował się dystrybucją opakowań, a do niedawna firma specjalizowała się w ekspresowych dostawach pojazdami dostawczymi o DMC do 3,5 t na terenie UE. Dopiero w maju ub. roku do „busów” dołączyły ciężarówki. Obecnie firma ma 40 samochodów dostawczych, 2 ciężarówki Renault Trucks D 2,1 m i 16 ciągników Renault Trucks T. PHU DUDI jako jedna z pierwszych firm w Polsce zdecydowała się na zakup pojazdów serii D. „To pojazdy dość specjalistyczne. Ładownia ma 3 m wysokości, czyli tyle, co mega, jednak nie zawsze potrzeba aż takiej przestrzeni jak w naczepie. Nasze solówki mogą przewozić wysokie maszyny czy okna. Obsługujemy nimi trasy długodystansowe” – mówi Tomasz Bogut, kierownik transportu w PHU DUDI. D 2,1 m bardzo dobrze sprawdzają się w tej roli, spalają ok. 18 l/100 km. By zaoszczędzić na masie, zastąpiono w nich skrzynie zautomatyzowane manualnymi, zamontowano tworzywowe zbiorniki na paliwo, lekką zabudowę aluminiową i kompozytową kabinę sypialną.

Już prawie rok firma eksploatuje również ciągniki siodłowe T460. Na początku zakupiono 4, zdały egzamin celująco, więc sukcesywnie dołączały do nich kolejne. „Rozpoczynając z nami współpracę, firma PHU DUDI nie była jeszcze znana na rynku przewozów pojazdami ciężarowymi. To był całkowicie nowy klient. W tej sytuacji świetnie sprawdziła się nasza oferta najmowa. To był balans między ceną a wyposażeniem pojazdu, co bardzo dobrze odpowiadało potrzebom tej firmy – mówi Paweł Wojciechowski, reprezentant handlowy Renault Trucks. „Jesteśmy naprawdę zadowoleni. Średnio nasze pojazdy zużywają ok. 30 l/100 km. To bardzo dobry wynik, nie odstaje od konkurencji. Najczęściej jeździmy do Hiszpanii i do Włoch. To są górzyste tereny. Nasze samochody nieźle dostają w kość, ale nie mają problemów” – ocenia Tomasz Bogut.

Pojazdy we flocie PHU DUDI korzystają z systemu telematycznego Optifleet. Wszystkie ciągniki siodłowe są użytkowane w ramach 3-letniego wynajmu długoterminowego w Renault Trucks Financial Services. Firma zdecydowała się również na najbardziej rozbudowany kontrakt serwisowy Excellence. „Do zainwestowania w pojazdy Renault Trucks przekonała nas oferta finansowania fabrycznego VFS połączona z kontraktami serwisowymi Excellence. Tak naprawdę Renault Trucks zdejmuje nam z głowy całe obciążenie, które wiąże się z posiadaniem floty. Przeanalizowaliśmy wiele ofert i w tym wypadku stosunek jakości do ceny wypadł najlepiej” – zauważa Rafał Dudkowski. Serwis całkowicie powierzono Renault Trucks, o czym zadecydowało zaufanie do Volvo Group Truck Center Świdnik.

42017

SDR 2016

FILM

 

 

 

 

 

Wydawnictwo: AUTO Technika Motoryzacyjna
Odwiedź także: Van Ekstra